martes, 26 de febrero de 2013

Desafiant el costat esquerra del cervell


En aquesta practica intentaré treballar amb la part esquerra del cervell. Utilitzaré un dibuix de Pablo Picasso que li va fer a Igor Stravinsky.
1.Tinc que treballar sense que algú molesti. Per fer-ho i tinc que estar relaxat, tranquil i concentrat, el primer pas em diu que tinc que dibuixar el retrat d’Igor  Stravinsky al revés, ens diu que no fem trampes i no girem al dibuix.
2.El segon pas em diu que tinc que fixar-me bé en les línies, els angles perquè quedi ben quadrat, i intentar que quedi perfecte.
3.El tercer pas em diu que tinc que seguir les línies que no hi tinc que pensar en que estic dibuixant una mà, una cama, etc... i que comenci a dibuixar per a dalt.
4.El quart pas diu que vagi pas per pas.
5.El cinquè pas hem diu que es molt interessant com s'uneixen les línies, que seguim dibuixant que no es gens complicat i que quan acabem el dibuix el girem i mirem com ens ha quedat.
Títol: "Retrat I. Stravinsky"
Autor: Pablo Picasso
Foto meva, desafiant la part esquerra del cervell.


Comentari: Hi he aconseguit desafiar la part esquerra del cervell, perquè pensava en fer línies i no pensava en posar una cama o un cap. M’agrada fer la activitat perquè es la primera vegada que la faig, i desafio la part esquerra del cervell. No m'agrada el meu dibuix però ma sortit millor que em pensava.

No hay comentarios:

Publicar un comentario